Používáme Cookies, abychom vám poskytli nejlepší možný servis. Pokračováním v používání stránek s tímto vyjadřujete souhlas. Další informace.
OK

Dny pro výrobce oken a dveří z Česka a Slovenska 2013: Proč je ADLER “Applem“ v rámci povrchové úpravy oken

Co mají společného iPhony a povrchovky ADLER? Odpověď na tuto a další otázky dostalo 50 českých a slovenských výrobců oken na setkání pořádaném firmou ADLER „ADLER-Fenstertagen CZ/SK 2013“ – „Dny pro výrobce oken a dveří CZ/SK 2013“. Vybraní zákazníci společností ADLER Česko a ADLER Slovensko měli možnost sledovat poutavé přednášky, seznámili se s novými produkty firmy ADLER a hovořili o budoucnosti výroby dřevěných oken.


12.03.2013

ADLER ZNÁ ODPOVĚĎ

První den měli zákazníci možnost prohlédnout si mateřský závod ADLER ve Schwazu a nahlédnout tak do pestrého světa barev a laků. Vedoucí prodeje následně prezentovali různé řady produktů vhodné pro povrchovou úpravu dřevěných oken. Všechny měly jednoho společného jmenovatele - jednoduché použití a kvalitu.

Jak postupovat při poškození okenních částí? Technici firmy ADLER dokázali odpovědět jak na tuto, tak i na další otázky, které zajímaly zvídavé návštěvníky. Rovněž informovali o nejnovějších trendech v rámci výroby oken a ochrany dřeva.  

PŘESVĚDČIVĚ V TEORII I PRAXI

Zákazníci si mohli sami vyzkoušet, že povrchové úpravy oken ADLER jsou přesvědčivé nejen v teorii, ale i v praxi. Na třech stanovištích důkladně otestovali představené produkty pro povrchovou úpravu dveří řady Protor až Lignovit, povrchovou úpravu oken na bázi olejů a produkty vhodné k renovaci oken a dveří. Všichni zúčastnění se aktivně zapojili do natírání.   

Večer zaměnili pláště ADLER za teplé zimní bundy. Následovalo příjemné posezení na chatě spojené se sáňkováním v údolí Sellraintal.

UČTE SE OD „APPLU“

Harald Jeschke, odborník na marketing i na produkty ADLER na druhý den objasnil, co mají společné iPhony a povrchovky ADLER. Během své přednášky zdůraznil, jak je důležité představovat v očích zákazníků něco mimořádného a přidal řadu praktických tipů a triků. (Podrobný obsah přednášky najdete v závěru.) Z přednášky Haralda Jaschkeho odcházeli zákazníci mimořádně motivovaní.Ostatně celá akce ADLER v mateřské firmě ve Schwazu dostála své pověsti a připravila pro profesionály z oboru kvalitní odbornou platformu pro diskusi a získání nových informací.

Zum ADLER Online-Shop: