ADLER Fenstertage 2019: Okno otevřené budoucnosti

Robotická ruka a lidská pěst - přátelský pozdrav? Zúčtování nebo dokonce boj? O srovnávání lidské a umělé inteligence nemůže být řeč, naopak: partnerství a soudržnost jsou na denním pořádku - to byl závěr ADLER Fenstertage 2019: S obrazem obou rozdílných pěstí pozval rakouský výrobce barev na tuto jedinečnou akci, která byla věnována tématům digitalizace a automatizace.
6. 3. 2019

Nejvyšší třída

Již popáté ADLER shromáždil elitu výrobců oken a oslavit nový rekord v návštěvnosti: více než 120 profesionálů se sešlo na odborné výměně ve Schwazu. Jednomyslným diktátem bylo, že bez ohledu na to, zda se jedná o malého řemeslníka nebo průmyslového výrobce oken, nikdo se nevyhne novým technologiím - a těm, kteří nevidí digitalizaci jako hrozbu, ale jako příležitost jsou na cestě k úspěchu. „Jako vždy se ptám: co můžeme udělat proti digitalizaci,“ řekl hlavní řečník Frank Eilers. "Ale to je naprosto špatný přístup - musíme si položit otázku: Jak nám digitalizace pomáhá usnadnit a zefektivnit naši práci?"

Brilantní

Být úspěšnější - kdo by to nechtěl? Oknařský tým ADLER prokázal, že tomu mohou přispět digitální technologie na zkušebních stanicích s moderním lakovacím robotem nebo inovativními brýlemi, které umožňují asistenci při provozu zařízení. Pokud jsou však tyto digitální technologie budoucností výroby oken, kde jsou lidé?
„Robot nikdy nemůže nahradit člověka z masa a krve“, zdůraznil Frank Eilers. „Ale může ho zbavit stresu a dovolit mu, aby se staral o opravdu důležité věci - vývoj nových produktů nebo osobní zákaznický servis.“

V něm také "KKK" Klaus Karl Kraus, který moderoval Fenstertage ADLER oken s franckým vtipem a fundovanou odborností, vidí klíč k úspěchu: "Úspěšný není nejlevnější, ale nejlepší." Ten, kdo vyniká pozitivním způsobem - který je nejen dobrý, ale i brilantní. “A na koho by se toto tvrzení vztahovalo lépe než na kvalitního výrobce ADLER a jeho úspěšné oknařské zákazníky!

© by adler-lacke.com