Používáme Cookies, abychom vám poskytli nejlepší možný servis. Pokračováním v používání stránek s tímto vyjadřujete souhlas. Další informace.
OK

Marketingové služby poskytované společností ADLER výrobcům oken

Společnost ADLER dodává na trh pečlivě vyvinuté produkty pro povrchovou úpravu oken a současně podporuje výrobce oken tím, že jim poskytuje rozsáhlé marketingové služby.


12.04.2011

Na okna je možno nahlížet různými způsoby: Jedni vidí pouze data, profily, hodnoty či náklady. Co však vidí zákazník? Co si může počít v předváděcích místnostech a s prospekty, ve kterých jsou jeden vedle druhého seřazeny různé profily? Sám téměř nic, tvrdí marketingový tým společnosti ADLER-Werk Lackfabrik, který proto sestavil kompletní nabídku marketingových služeb pro výrobce oken, kteří v budoucnu chtějí vložit do prodeje oken i něco navíc. Protože poradenstvím a schopností vcítit se do postavení zákazníka se v konečném důsledku dokáží odlišit od konkurence.

PROGRAM PROTECTED BY ADLER

"Okna umožňují, aby do našeho života proudily vzduch a světlo. V tomto smyslu představují vysoce emocionální výrobek", říká Christian Laucher, vedoucí marketingového oddělení společnosti ADLER. "Přesto mnozí výrobci při prodeji svých oken nedokáží tyto emoce využít a pracují pouze s daty a hodnotami. Okna jsou ovšem stále více normalizovaným výrobkem, který je tak obtížné odlišit od ostatních." To chce tým z oddělení marketingu a reklamy společnosti ADLER změnit pomocí nové marketinkové služby, kterou je program "Protected by ADLER". Vede jej k tomu přesvědčení, že konečné rozhodnutí o zakoupení výrobku určují ve značné míře právě emoce.

OD BAREVNÉHO VZORU AŽ PO VĚTRÁNÍ

Povrch je dokonale vhodný k tomu, aby zprostředkovával tyto pocity: Lze se jej dotýkat, lze jej pociťovat a oknu propůjčuje své estetické pojetí. Marketingové služby společnosti ADLER posouvají tuto přidanou hodnotu dřevěných oken do správného světla. Vícedílná koncepce sahá od individuálně přizpůsobitelného barevného vzorníku, přes nálepku s radami týkajícími se správné údržby a správného větrání až po prodejní prospekt a příručku s podrobným návodem k údržbě. Každý výrobce se přitom může individuálně rozhodnout pro ty služby, které jsou nejvhodnější pro jeho zákazníky. "Jde nám o to, abychom podpořili také malé a střední výrobce dřevěných oken při prodeji jejich výrobků", říká Christian Laucher.

PŘÍVĚTIVÁ PŘEDVÁDĚCÍ MÍSTNOST

Marketingový tým společnosti ADLER proto zaměřil svoji pozornost také na budoucí pojetí a ztvárnění předváděcích místností: Nabízí různé prvky, jejichž prostřednictvím se poradenství při prodeji oken stává skutečným zážitkem. V takto koncipovaných předváděcích místnostech naleznou své místo nejen vzorové plochy opatřené rozdílnou povrchovou úpravou, nýbrž také kombinace jednotlivých typů oken s různými fasádními vzory. "U těchto modulů určených k vybavování prodejních míst se může uskutečňovat správně vedený obchodní rozhovor spojený s poradenstvím. Zákazník vidí, jak bude okno vsazeno ve fasádě jeho domu a jakým způsobem bude orámován výhled, a především si může sám vyzkoušet, jak bude celek vnímán ostatními smysly," říká pan Laucher. Při konečném rozhodování totiž není určující pouze cena, nýbrž a především emocionální stránka - a právě při tom je prodejcům nápomocen program "protected by ADLER".

 

 

Získejte další informace o povrchové úpravě oken, která zdůrazňuje emocionální stránku: Například ADLER Aquawood Lärchenöl, Aquawood Softfeel nebo Aquawood Natureffekt.

Kontaktní údaje tiskového oddělení
Claudia M. Berghofer
Tel.: +43 5242 6922-231
Napsat e-mailovou zprávu
Mgr. Stefanie Tobon Nova
Tel.: +43 5242 6922-232
Napsat e-mailovou zprávu

Zum ADLER Online-Shop: