Používáme Cookies, abychom vám poskytli nejlepší možný servis. Pokračováním v používání stránek s tímto vyjadřujete souhlas. Další informace.
OK

Nový showroom společnosti Fensterbau

Nový showroom společnosti Fensterbau

"Kvalita až do posledního detailu": toto je motto společnosti Fensterbau Timm. Berlínská rodinná firma se specializuje na vysoce kvalitní dřevěná a dřevo-hliníková okna. Jen: Jak zjistíte, co nabízíme? Jak ukázat inovativní technologii moderního okna a kouzlo jeho povrchu? Odpovědí na tuto otázku je nově otevřený showroom Timm Fenster-Erlebniswelt.

ZAŽÍT KVALITU

Inspirací pro tento mimořádný showroom byl Bastianu Timmovi, který provozuje rodinný podnik spolu s otcem a strýcem Berndem Detlfem, Den oken ve společnosti ADLER v roce 2017 ve Schwazu. Tam slyšel přednášku rakouského marketingového specialisty Christiana Mikundy, zakladatele "strategické dramaturgie". Jeho teze je: Musíte zákazníky inspirovat svými produkty tím, že je vystavíte a necháte zažít všemi smysly. "Dobrý showroom dělá lesk firemní značky," vysvětluje Mikunda. Tato vize přesvědčila Bastiana Timma. Ačkoliv už byl uprostřed plánování inovačního showroomu, vděčně přijal Mikundovy impulsy. Na konci by neměla být jednoduchá výstava oken, ale moderní showroom. "Tímto způsobem chceme dát našim zákazníkům příležitost zažít, vidět a pochopit naše kvalitní okna ve všech rozměrech," říká Timm. Tento plán byl realizován v rodinném týmu: spolu se svým strýcem Detlefem vyvinul výstavní prvky, jeho teta Marlies Timm přispěla jako architekt v otázce barev a osvětlení konceptu. Exponáty vystavil také Timm - s aktivní podporou partnerských společností jako je ADLER. Proto bylo možné jen o několik měsíců později, v srpnu 2017, otevřít nový showroom Fenster-Erlebniswelt - právě včas na 60. výročí.

POCÍTIT INOVACI

Na ploše 850 metrů čtverečních zobrazí Timm 60 nejdůležitějších výrobků z historického dřevěného okna až po moderní dřevěno-hliníkovou konstrukci - všechny jsou dokončeny nátěrem od firmy ADLER. "Vědomě se spoléháme na vybrané partnery, kteří sdílejí naši vizi kvality, služeb a inovačního ducha," říká Bastian Timm. „To je důvod, proč věříme v povrchový design výrobků ze společnosti ADLER“. Potkáte návštěvníky v oddělení „World of Color“: Od betonového a kovového efektu k optice vzhledu přírodního a starého dřeva zde můžete vidět, cítit a zažít různé povrchy oken.

"Mnoho zákazníků si neuvědomuje, jaké možnosti vzhledu jim okno nabízí. Tím více proto tuto inspiraci oceňují". Další oddělení je určeno pro výtahy a posuvné dveře, které jsou v poptávce v high-end bydlení: Velké skleněné plochy spojují interiér se zahradou a terasou a vytvářejí přátelské prostory plné světla. V novém showroomu Timm ukazuje sloučení moderní okenní technologie a design u výtahových a posuvných dveří: Aquawood Natureffekt ADLER od společnosti ADLER přináší charakteristický vzhled amerického bílého dubu a vytváří přátelskou atmosféru. Za tímto přírodním povrchem se skrývá inovativní technologie pro snadné otevírání dveří a dokonalou tepelnou izolaci.

VYTVOŘIT SI ZKUŠENOST

Půl roku po otevření showroomu je poptávka po konzultacích vysoká a zpětná vazba je stále pozitivní, Bastian Timm je spokojen s výsledky. "Christian Mikunda říká: Showroom je víc než jen prodejní plocha. Může se stát emocionální vizitkou společnosti, která vytváří trvalé zážitky a dojmy. Myslím, že naše zkušenosti s okny přináší výsledky a vše se povedlo na výbornou.

Informace o projektu
Objekt
Fenster-Showroom
Investor
Hans Timm Fensterbau Gmbh & CO KG
Použité produkty
Projektant
Marlies Timm Architektur
Dokončení
2017
Provádějící firmy
Timm Fensterbau

Zum ADLER Online-Shop: